Sdílejte:

Copilot pro Dynamics 365

Posílení výkonnosti obchodu a marketingu

Publikováno: 26. 03. 2024

Copilot pro Dynamics 365 s sebou přináší příležitost, jak změnit nejen způsob naší práce, ale zejména způsob jak o práci jako takové přemýšlíme. Firmy, aby vůbec mohly fungovat, využívají dennodenně celou řadu aplikací od systémů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), až po systémy pro plánování podnikových zdrojů (ERP).

A právě pro ně je tu Copilot pro Dynamics 365, první AI nástroj na světě nativně vytvořený pro CRM a ERP, který dokáže zpracovávat obrovské množství dat, zvýšit efektivitu, produktivitu a zjednodušit firemní procesy.

Od loňského jara, kdy Microsoft představil Copilot pro Dynamics 365, už si jej na vlastní kůži vyzkoušelo více než 130 000 subjektů.  Průzkum ukázal, že 70 % uživatelů z nich bylo díky němu produktivnějších, 73 % dokázalo rychleji dokončit úkoly a 68 % uživatelů zlepšilo kvalitu své práce.

Copilot pro Dynamics 365
Obchodník_Copilot_pro_Dynamics_365

Copilot pro Dynamics 365 pomůže vašim obchodníkům

Obchodníci by měli budovat vztahy, navazovat nové kontakty a hlavně prodávat. Nenajímáte je proto, že zvládají dělat dobré zápisy ze schůzek. Copilot pro Dynamics 365 umožňuje automatizovat prodejní procesy a přijímat rozhodnutí na základě dat zpracovaných umělou inteligencí. Vašim obchodníkům tak ušetří čas při každodenních administrativních úkonech a díky tomu se pak mohou soustředit více na to podstatné – na samotnou komunikaci se zákazníky.

Obchodníci už jednoduše nebudou nuceni trávit tolik času nad zápisy z meetingu. Zpracuje je za ně umělá inteligence, která z nich navíc zvládne připravit konkrétní plán pro daného zákazníka a navrhne další postup.

Úspěšný obchodník se dnes neobejde bez sběru, zpracování a zadávání dat do CRM nebo ERP. I v této oblasti bude Copilot pro Dynamics 365 nápomocen. Zvládne odbavit tuto nudnou, opakující se, ale nezbytně nutnou, práci.

Copilot pro Dynamics 365 v marketingu a zákaznickém servisu

Funkce Customer Insights poskytuje hlubší porozumění cílové skupině a cílovým segmentům, což pomáhá personalizovat obsah kampaní a zlepšit zapojení.

Pracovníci zákaznického servisu jsou často zavaleni požadavky od zákazníků a nestíhají reagovat tak rychle, jak by bylo potřeba. Zákazník proto mnohdy čeká na odpověď i několik dní. V Dynamics 365 Customer Service čerpá umělá inteligence informace z webových stránek vaší společnosti, znalostní báze, historie komunikace, a dokonce i z Bingu a využívá je ke:

  • zpracování automatických odpovědí na otázky v chatech,
  • sestavovaní e-mailových odpovědi zákazníkům,
  • k zajištění odpovědí na zákaznické lince.
 

Pracovník zákaznického servisu může pak pracovat efektivněji a rychleji a soustředit se jen na důležité a urgentní dotazy zákazníků.

Copilot pro Dynamics 365

závěr

Copilot pro Dynamics 365 představuje významný krok vpřed při realizaci obchodních a marketingových aktivit firmy a nabízí unikátní nástroj pro výrazné zlepšení efektivity a dosažení lepších obchodních výsledků. 

Starší příspěvky:

Kampaň na podporu informovanosti o kyberútocích Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB), Policie České republiky (PČR) a Česká bankovní asociace (ČBA)

Aplikace Microsoft 365 pomáhají firmám se zefektivněním práce, ale pokud v nich nebudeme pravidelně udržovat pořádek, můžeme se snadno ocitnout v digitálním

Společnost Microsoft uvedla v nedávné době na trh novinku v Microsoft Forms v podobě aktualizace funkce „Prezentovat“, která se poprvé objevila v roce 2023.

Copilot pro Dynamics 365

Copilot pro Dynamics 365 s sebou přináší příležitost, jak změnit nejen způsob naší práce, ale zejména způsob jak o práci jako takové přemýšlíme. Firmy, aby vůbec mohly fungovat, využívají dennodenně celou řadu aplikací od systémů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), až po systémy pro plánování podnikových zdrojů (ERP).

A právě pro ně je tu Copilot pro Dynamics 365, první AI nástroj na světě nativně vytvořený pro CRM a ERP, který dokáže zpracovávat obrovské množství dat, zvýšit efektivitu, produktivitu a zjednodušit firemní procesy.

Od loňského jara, kdy Microsoft představil Copilot pro Dynamics 365, už si jej na vlastní kůži vyzkoušelo více než 130 000 subjektů.  Průzkum ukázal, že 70 % uživatelů z nich bylo díky němu produktivnějších, 73 % dokázalo rychleji dokončit úkoly a 68 % uživatelů zlepšilo kvalitu své práce.

Copilot pro Dynamics 365
Obchodník_Copilot_pro_Dynamics_365

Copilot pro Dynamics 365 pomůže vašim obchodníkům

Obchodníci by měli budovat vztahy, navazovat nové kontakty a hlavně prodávat. Nenajímáte je proto, že zvládají dělat dobré zápisy ze schůzek. Copilot pro Dynamics 365 umožňuje automatizovat prodejní procesy a přijímat rozhodnutí na základě dat zpracovaných umělou inteligencí. Vašim obchodníkům tak ušetří čas při každodenních administrativních úkonech a díky tomu se pak mohou soustředit více na to podstatné – na samotnou komunikaci se zákazníky.

Obchodníci už jednoduše nebudou nuceni trávit tolik času nad zápisy z meetingu. Zpracuje je za ně umělá inteligence, která z nich navíc zvládne připravit konkrétní plán pro daného zákazníka a navrhne další postup.

Úspěšný obchodník se dnes neobejde bez sběru, zpracování a zadávání dat do CRM nebo ERP. I v této oblasti bude Copilot pro Dynamics 365 nápomocen. Zvládne odbavit tuto nudnou, opakující se, ale nezbytně nutnou, práci.

Copilot pro Dynamics 365 v marketingu a zákaznickém servisu

Funkce Customer Insights poskytuje hlubší porozumění cílové skupině a cílovým segmentům, což pomáhá personalizovat obsah kampaní a zlepšit zapojení.

Pracovníci zákaznického servisu jsou často zavaleni požadavky od zákazníků a nestíhají reagovat tak rychle, jak by bylo potřeba. Zákazník proto mnohdy čeká na odpověď i několik dní. V Dynamics 365 Customer Service čerpá umělá inteligence informace z webových stránek vaší společnosti, znalostní báze, historie komunikace, a dokonce i z Bingu a využívá je ke:

  • zpracování automatických odpovědí na otázky v chatech,
  • sestavovaní e-mailových odpovědi zákazníkům,
  • k zajištění odpovědí na zákaznické lince.
 

Pracovník zákaznického servisu může pak pracovat efektivněji a rychleji a soustředit se jen na důležité a urgentní dotazy zákazníků.

Copilot pro Dynamics 365

závěr

Copilot pro Dynamics 365 představuje významný krok vpřed při realizaci obchodních a marketingových aktivit firmy a nabízí unikátní nástroj pro výrazné zlepšení efektivity a dosažení lepších obchodních výsledků. 

Sdílet aktualitu:

Nezmeškejte novinky

Neodkládejte řešení technologických problémů.
Spojte se se zkušeným partnerem, který je vyřeší za vás.