Endpoint Central

Správa počítačů a softwaru tak, jak ji potřebujete

Využijte komplexní řešení s integrovaným softwarem Endpoint Central, který vám z centrálního umístění nabízí aktivní správu počítačů, serverů, notebooků, pracovních stanice, smartphonů i tabletů. Mějte naprostou kontrolu nad všemi zařízeními uživatelů a zaměstnanců v reálném čase.

CO NABÍZÍ Endpoint Central?

Správa oprav s plnou automatizací

Endpoint Central ověří stabilitu instalovaných aktualizací od distribuovaných výrobců a v případě zjištění problému snadno zajistí návrat do stavu před provedenými aktualizacemi a obnoví předchozí funkčnost. Opravy lze spravovat manuálním nasazením nebo plnou automatizací.

Vzdálená konfigurace všech pracovních stanic

Díky přímému přístupu do zařízení koncového uživatele lze provádět veškeré změny okamžitě a hlavně intuitivně. Filtrování umožní jednoduše najít každé zařízení, a to i v případě, že uživatel disponuje více monitory.

Možnost implementace softwaru do více zařízení najednou

Software můžete implementovat na mnoha zařízeních najednou, a to i s možností rozdělení těchto zařízení do konfigurovatelných skupin. Pro firmy se složitějšími strukturami nebo více pobočkami lze přidělit speciální bezpečnostní zásady a používaný software.

Další funkce ENDPOINT Centralu

Detekování změn a zavádění bezpečnostních směrnic

Endpoint Central umí detekovat všechny aplikace a změny instalované uživatelem a případně zablokovat ty, které představují bezpečností hrozbu nebo nejsou kompatibilní se standardy. Systém vytváří blacklisty nechtěného softwaru, díky kterým není nutné analyzovat každou změnu zvlášť.

Správa mobilních zařízení se systémy Android, iOS a Windows

Díky modulu Mobile Device Management máte plnou kontrolu s definováním bezpečnostních zásad, které také můžete přiřadit celým skupinám zařízení. Mezi základní funkce patří ochrana dat v případě krádeže, provedení vzdálených relací, instalace aplikací nebo zasílání dokumentů.

Rozšíření o další aplikace a funkce ManageEngine

Integrace ManageEngine s Analytics Plus vám umožní podrobné analýzy dat, filtrování a hledání trendů. Můžete ho propojit s více aplikacemi a snadno tak vytvořit centrum dat pro vaši organizaci.

Jsme gold partnerem

Jsme Gold Partnerem MWT Solutions v České republice a na Slovensku. Umíme vám tedy poskytnout přístup jak k lepším cenovým nabídkám řešení, a především zaručit naši bohatou zkušenost s implementací a integrací podpory pro systémy ManageEngine.

Zvolte Endpoint Central od MWT Solutions

Mějte správu zařízení a softwaru plně pod kontrolou

Máte zájem o naše služby?

Pokud máte zájem, abychom vás kontaktovali s individuální nabídkou služeb, udělte nám souhlas s kontaktem tím, že vyplníte své telefonní číslo, nebo e-mail, které budeme zpracovávat pouze pro tento účel. Více o ochraně soukromí a možnostech odvolání souhlasu naleznete zde.