Outlook - Od začátečníka k pokročilému uživateli

Proč se workshopu účastnit?

Naučte se efektivně využívat všechny důležité funkce Microsoft Outlook, jednoho z nejpoužívanějších nástrojů pro správu e-mailů, kalendáře a úkolů. Toto praktické školení je určeno jak pro začátečníky, tak pro pokročilé uživatele, kteří chtějí zefektivnit svou práci a zlepšit svou osobní i týmovou produktivitu.

Co se na workshopu dozvíte?

  • Jak efektivně spravovat emaily v Outlooku?
  • Jak zoptimalizovat práci s kalendářem pro správu schůzek, událostí a připomínek.
  • Jak si organizovat práci a osobní úkoly pomocí funkcí úkolů a poznámek v Outlooku.
  • Jak vylepšit týmovou spolupráci pomocí sdílení kalendářů, kontaktů a úkolů.

Nenechte si ujít tuto příležitost a registrujte se na náš workshop ještě dnes. Vaše investice do vzdělávání se mnohonásobně vrátí ve formě zvýšené produktivity a efektivity. Navíc díky naší GARANCI SPOKOJENOSTI nic neriskujete. 

Místo:

Kubánské náměstí 1391/11, PRAHA 10

Termín:

10. 06. 2024

Cena bez DPH 21 %:

3.600,- Kč/osoba

Certifikát

o absolvování workshopu

Informace k workshopu

Termíny

10. 06. 2024

Čas

09:00
12:00

Místo

Kubánské náměstí 1391/11, PRAHA 10

Hlavní přínosy

  • Zlepšení organizace práce: Naučíte se efektivně spravovat emaily a kalendář v Outlooku, což vám pomůže při plánování a organizování schůzek a událostí.
  • Optimalizace spolupráce: Ukážeme vám, jak pracovat se sdílením kalendářů, kontaktů a dokumentů s kolegy.
  • Bezpečná a efektivní synchronizace a sdílení souborů z emailu: Naučíte se nastavit a využívat OneDrive pro bezpečné ukládání, synchronizaci a sdílení souborů a dokumentů.

Cena bez DPH 21 %

3.600,- Kč/osoba

Certifikát

Každý z účastníků obdrží certifikát o absolvování.

Obsah workshopu

POŠTA

Nastavení podpisu | automatické vkládání podpisu dle účtu
Nastavení kategorie | vytváření nových kategorií
Sdílené schránky | Oprávnění | Nastavení kategorie ve sdílené schránce
Vkládání elektronických podpisů/certifikátů do emailů
Vytváření ankety
Vytvoření skupiny kontaktů
Rychlé části (Quick parts)
Rychlé kroky (Quick steps)
Nastavení pravidel
Společná schránka
Přesunutí e-mailu do kalendáře
Přidaní svátku (podle země)
Vytvoření úloh v To Do na základě označených položek v e-mailu
Odvolat zprávu
Tisk e-mailu do PDF
Označení osoby pomocí @
Požadovat oznámení o doručení/přečtení
Skrytá kopie
Pozdržení odeslání e-mailů | Nastavení konkrétniho času na odeslaní e-mailu

Nastavení offline režimu

Automatické odpovědi | nastavení | možnosti

Kalendář

Nová událost | možnosti
Přidání schůzky Teams k zadané události |Nová schůzka Teams
Pozvat účastníky
Pozvat místnost | sdílený prostředek
Zobrazit jako
Čas připomenutí před schůzkou
Možnosti opakování události
Soukromá schůzka
Šablony

Pomocník pro plánování | automatický termín

Poznámky ze schůzky – OneNote
Sdílení kalendáře
Otevření sdíleného kalendáře kolegy | místnosti | prostředku

Překryv kalendářů

 

Tip na doplněk - Meeting Poll

Typ události – nemám čas/nezávazně/mimo kancelář
Časové měřítko

Školitel

Mgr. Karin Ondrušková
Konzultatnka a analytička M365
Karin se specializuje na poradenství a vzdělávání našich zákazníků v oblasti kancelářských aplikací M365. Její hlavní předností je lidský přístup a schopnost vysvětlit probíraná témata prakticky, jednoduše a v souvislostech. Její přednášky a webináře vyhovují i méně zkušeným uživatelům M365. Karin s nadšením přijímá nové výzvy, které vnímá jako příležitosti k učení, zdokonalování a seberozvoji.

Obchodní podmínky

V obchodních podmínkách naleznete důležité informace týkající se objednávacího procesu, platebních podmínek, dodání služby a možnosti odstoupení od objednávky. Také se dozvíte, jakým způsobem chráníme vaše osobní údaje a jakými zásadami se řídíme při jejich zpracování.

Garance spokojenosti

Pokud jste nebyli s absolvovaným workshopem spokojeni a máte k jeho podobě konkrétní připomínky, které jste ochotni nám sdělit, pak využijte naši GARANCI SPOKOJENOSTI a získejte celou zaplacenou částku za workshop zpět. K uplatnění vyplňte, prosím, následující formulář:

Nejčastější dotazy

Jak velká bude skupina účastníků workshopu?

Workshopu se vždy účastní maximálně 8 osob.

Kdo jsou školitelé, kteří budou na workshopu prezentovat?

Školitelé jsou odborníci z praxe, každý z nich se zaměřuje na určitou oblast.

Jaké budou v rámci workshopu k dispozici materiály, budeme pracovat na počítači?

Dostanete tištěnou prezentaci s prostorem na vlastní poznámky. Ano, součástí workshopu je práce na počítači pro osvojení dovedností.

Bude možné klást v rámci workshopu dotazy?

V rámci programu se počítá samozřejmě i s dotazy, otázky budeme připraveni odpovědět v průběhu i na konci workshopu.

Bude během workshopu zajištěno občerstvení?

Ano, během workshopu je zajištěno občerstvení: káva, čaj, voda, zákusky.

Potřebujete poradit? kontaktujte nás.

Tip na Workshop:
Vylepšete své prezentační dovednosti a naučte se vytvářet profesionální a vizuálně přitažlivé prezentace, které zaujmou vaše publikum.
Tip na Workshop:
Zdokonalte své dovednosti v Excelu od základních funkcí po pokročilou práci s daty a tvorbu kontingenčních tabulek, které vám výrazně usnadní a zefektivní práci.
Tip na Workshop:
Teams není jen nástroj na chatovaní a konferenční hovory. Zjistěte, jak vylepšit týmovou komunikaci a spolupráci, včetně efektivního využívání kanálů a dalších funkcí.