Power BI krok za krokem

power_BI_malý_obrázek

Proč se workshopu účastnit?

Workshop Power BI krok za krokem si klade za cíl předat vám dovednosti v této aplikaci využitelné ve vašem profesním životě.

Co se na workshopu dozvíte?

  • Úvod o Power BI: Základní informace k možnostem a výhodám Power BI.
  • Analýza a vizualizace dat: Postupy vizualizace dat v Power BI.
  • Příklady z praxe: Pomocí praktických ukázek se dozvíte, jak lze využít Power BI pro analýzu a vizualizaci dat ve vaší společnosti.
  • Dotazy: Během workshopu bude prostor pro vaše dotazy a školitel vám případně pomůže s řešením zadání.

Nenechte si ujít tuto příležitost a registrujte se na náš workshop ještě dnes. Vaše investice do vzdělávání se mnohonásobně vrátí ve formě zvýšené produktivity a efektivity. Navíc díky naší GARANCI SPOKOJENOSTI nic neriskujete. 

Místo:

Kubánské náměstí 1391/11, PRAHA 10

Termín:

19. 06. 2024

Cena

6.000,- Kč/osoba bez DPH
(možnost množstevní slevy).

Certifikát

o absolvování workshopu

Informace k workshopu

TERMÍNY

19. 06. 2024

ČAS

09:00

15:00

MÍSTO

Kubánské náměstí 1391/11, PRAHA 10

HLAVNÍ PŘÍNOSY

– Představení Power BI: Získáte ucelené informace o možnostech využití Power BI.
– Praktické dovednosti: Představíme vám proces reportingu v Power BI od připojení zdrojových dat po sdílení hotového reportu.
– Forma workshopu: Na praktických příkladech si jednotlivé kroky osobně vyzkoušíte „krok za krokem“. Školitel bude odpovídat na vaše dotazy a případně vám pomůže s řešením.

CENA

6.000,- Kč/osoba bez DPH (možnost množstevní slevy).

CERTIFIKÁT

Každý z účastníků obdrží certifikát o absolvování.

OBSAH Workshopu

ÚVOD

VYUŽITÍ APLIKACE, VÝHODY POUŽITÍ

VARIANTY APLIKACE

DESKTOP, SERVIS, MOBILE

PŘIPOJENÍ ZDROJOVÝCH DAT

TYPY ZDROJŮ A POSTUP PŘIPOJENÍ

PROSTŘEDÍ DESKTOPOVÉ APLIKACE

ZÁHLAVÍ, IKONY SESTAVA/TABULKA/MODEL, ZÁLOŽKY FILTRY, VIZUALIZACE, DATA

EDITOR POWER QUERY

PRÁCE SE ZDROJI - KOMBINOVÁNÍ ZDROJŮ

PROPOJENÍ ZDROJOVÝCH DAT

RELACE

DOPLNĚNÍ ZDROJOVÝCH DAT

MÍRY, RYCHLÉ MÍRY, NOVÉ SLOUPCE

VIZUALIZACE DAT

TYPY VIZUALIZACÍ, POUŽITÍ SLOUPCŮ, FORMÁTOVÁNÍ

POPIS VIZUALIZACÍ

HODNOTY, POPISOVÉ VIZUALIZACE (LISTY)

STRUKTUROVANÉ VIZUALIZACE DAT

VÍCE DETAILŮ V JEDNÉ VIZUALIZACI, PŘEPÍNÁNÍ

ÚPRAVY VIZUALIZACÍ

KOPIE, ZMĚNA TYPU VIZUÁLU, FORMÁT

VIZUALIZACE - PODMÍNĚNÉ FORMÁTOVÁNÍ

RŮZNÉ MOŽNOSTI JAK OVLIVNIT PODOBU VIZUALIZACE

VIZUALIZACE PRO MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ

MOBILNÍ ROZLOŽENÍ REPORTINGU

FILTRY

POWER QUERY, ZÁLOŽKA FILTRY, UŽIVATELSKÉ, IKONA TRYCHTÝŘ

INTERKACE

VZÁJEMNÝ VLIV VIZUALIZACÍ

OPRÁVNĚNÍ

MODELOVÁNÍ - SPRÁVA ROLÍ, ZOBRAZIT JAKO

SDÍLENÍ REPORTINGU

PRACOVNÍ PROSTORY, PUBLIKOVÁNÍ

CONTROLLING

PRÁCE S REPORTINGEM, MOBILNÍ APLIAKCE, ZÁLOŽKY

VÝSTUPY Z POWER BI SESTAVY

EXCEL, PDF, …

PRÁCE V TEAMU - VYUŽITÍ PROSTŘEDÍ M365

PŘIPNUTÍ REPORTINGU POWER BI - TEAMSY, SHAREPOINT, POWER POINT

AKTUALIZACE

MOŽNOSTI RUČNÍ A AUTOMATICKÉ AKTUALIZACE

Školitel

Alena Mošanská
Konzultantka Power BI a specialistka reportingu
Alena se čtvrtým rokem věnuje reportingu v aplikaci Power BI a má řadu zkušeností s interními i klientskými projekty. Pro analýzu dat nadále používá také Excel a věnuje se předávání zkušeností a dovedností dalším uživatelům prostřednictvím workshopů. Mezi její silné stránky patří analytické uvažování a schopnost vizualizovat data srozumitelně a přehledně dle individuálních potřeb zákazníků. Její výborné komunikační a poradenské dovednosti oceňují při spolupráci kolegové i zákazníci.

Obchodní podmínky

V obchodních podmínkách naleznete důležité informace týkající se objednávacího procesu, platebních podmínek, dodání služby a možnosti odstoupení od objednávky. Také se dozvíte, jakým způsobem chráníme vaše osobní údaje a jakými zásadami se řídíme při jejich zpracování.

Garance spokojenosti

Pokud jste nebyli s absolvovaným workshopem spokojeni a máte k jeho podobě konkrétní připomínky, které jste ochotni nám sdělit, pak využijte naši GARANCI SPOKOJENOSTI a získejte celou zaplacenou částku za workshop zpět. 

K uplatnění vyplňte, prosím, následující formulář:

Nejčastější dotazy

Jak velká bude skupina účastníků workshopu?

Workshopu se vždy účastní maximálně 8 osob.

Kdo jsou školitelé, kteří budou na workshopu prezentovat?

Školitelé jsou odborníci z praxe, každý z nich se zaměřuje na určitou oblast.

Jaké budou v rámci workshopu k dispozici materiály, budeme pracovat na počítači?

Dostanete tištěnou prezentaci s prostorem na vlastní poznámky. Ano, součástí workshopu je práce na počítači pro osvojení dovedností.

Bude možné klást v rámci workshopu dotazy?

V rámci programu se počítá samozřejmě i s dotazy, otázky budeme připraveni odpovědět v průběhu i na konci workshopu.

Bude během workshopu zajištěno občerstvení?

Ano, během workshopu je zajištěno občerstvení: káva, čaj, voda, zákusky.

Potřebujete poradit? kontaktujte nás.

Tip na Workshop:
Tento workshop se zaměřuje na hlubší práci v aplikaci Word. Vyzkoušíme si, jak přidávat komentáře, vytvářet seznamy, zobrazit stránky a dělat revize textu. Také si ukážeme, jak vytvořit třeba informační bulletin.
Tip na Workshop:
Tento workshop se zaměřuje na zlepšení plánování, organizace a správy projektů. Účastníci se naučí, jak efektivně nastavit úkoly a sledovat průběh jejich plnění.
Tip na Workshop:
Outlook umí mnohem víc než jen odesílat a přijímat emaily. Na tomto workshopu s účastníky probereme práci s kalendářem, vytváření událostí, plánování úkolů, organizaci souborů a mnoho dalšího.