Profesionální prezentace v PowerPoint

Proč se workshopu účastnit?

Prozkoumejte rozsah možností, jak zprofesionalizovat vaše prezentace PowerPoint. Tento nástroj pro tvorbu prezentací je neocenitelným pomocníkem pro vizuální komunikaci vašich myšlenek a zapojení publika. Na našem komplexním a prakticky zaměřeném workshopu se dozvíte, jak využít PowerPoint k vytvoření poutavých a profesionálních prezentací, které budou skutečně resonovat s vaším publikem.

Co se na workshopu dozvíte?

  • Pokročilé techniky v PowerPointu: Prozkoumáte pokročilé funkce PowerPointu pro zvýšení vizuální atraktivity vašich prezentací.
  • Interaktivní zpětná vazba: Získáte příležitost prakticky aplikovat naučené dovednosti a také vám předáme okamžitou zpětnou vazbu.
  • Tipy pro efektivní komunikaci: Dozvíte se, jak využít vizuální a textové prvky pro zvýšení efektivity vaší komunikace.

Nenechte si ujít tuto příležitost a registrujte se na náš workshop ještě dnes. Vaše investice do vzdělávání se mnohonásobně vrátí ve formě zvýšené produktivity a efektivity. Navíc díky naší GARANCI SPOKOJENOSTI nic neriskujete. 

Místo:

Kubánské náměstí 1391/11, PRAHA 10

Termín:

14. 10. 2024
26. 11. 2024

Cena bez DPH 21 %:

3.600,- Kč/osoba

Certifikát

o absolvování workshopu

Informace k workshopu

Termíny

14. 10. 2024
26. 11. 2024

Čas

09:00
12:00

Místo

Kubánské náměstí 1391/11, PRAHA 10

Hlavní přínosy

  • Vylepšení vašich prezentací: Naučíte se vytvářet vizuálně atraktivní prezentace, které efektivně komunikují vaše klíčové myšlenky.
  • Dovednosti formátování a designu: Získáte praktické dovednosti v oblasti formátování textu, obrázků, grafů a videí, což vám umožní vytvářet profesionální prezentace.
  • Využití animací a přechodů: Naučíte se, jak oživit prezentace pomocí animací a přechodů, díky čemuž budou vaše prezentace dynamické a zapamatovatelné.

Cena bez DPH 21 %

3.600,- Kč/osoba

Certifikát

Každý z účastníků obdrží certifikát o absolvování.

Obsah workshopu

Hlavní stránka

Šablony a jejich popis
Pokyny vlevo – Domů, nový slide atd.
Otevřít – poslední, sdílet se mnou, umístění
Možnost připnout dokument

Pás karet

Vytváření prezentací
Zkratky
Úprava textu
Grafika
Úprava objektů
Tabulky
Vkládání tabulek z aplikace Excel
Grafy
Zobrazení prezentací
Přizpůsobení panelu nástrojů
Možnosti
Náhled snímku
Vlastní rozvržení
Spolupráce
Vlastní prezentace
Nastavení a anotování prezentací
Nahrávání prezentací

SmartArt

Úprava prvků SmartArt
Animace prvku SmartArt
Implementace zvuku
Implementace videa
Nahrávání obrazovky
Obrysy
Vlastní animace

Školitel

Mgr. Karin Ondrušková
Konzultatnka a analytička M365
Karin se specializuje na poradenství a vzdělávání našich zákazníků v oblasti kancelářských aplikací M365. Její hlavní předností je lidský přístup a schopnost vysvětlit probíraná témata prakticky, jednoduše a v souvislostech. Její přednášky a webináře vyhovují i méně zkušeným uživatelům M365. Karin s nadšením přijímá nové výzvy, které vnímá jako příležitosti k učení, zdokonalování a seberozvoji.

Obchodní podmínky

V obchodních podmínkách naleznete důležité informace týkající se objednávacího procesu, platebních podmínek, dodání služby a možnosti odstoupení od objednávky. Také se dozvíte, jakým způsobem chráníme vaše osobní údaje a jakými zásadami se řídíme při jejich zpracování.

Garance spokojenosti

Pokud jste nebyli s absolvovaným workshopem spokojeni a máte k jeho podobě konkrétní připomínky, které jste ochotni nám sdělit, pak využijte naši GARANCI SPOKOJENOSTI a získejte celou zaplacenou částku za workshop zpět. K uplatnění vyplňte, prosím, následující formulář:

Nejčastější dotazy

Jak velká bude skupina účastníků workshopu?

Workshopu se vždy účastní maximálně 8 osob.

Kdo jsou školitelé, kteří budou na workshopu prezentovat?

Školitelé jsou odborníci z praxe, každý z nich se zaměřuje na určitou oblast.

Jaké budou v rámci workshopu k dispozici materiály, budeme pracovat na počítači?

Dostanete tištěnou prezentaci s prostorem na vlastní poznámky. Ano, součástí workshopu je práce na počítači pro osvojení dovedností.

Bude možné klást v rámci workshopu dotazy?

V rámci programu se počítá samozřejmě i s dotazy, otázky budeme připraveni odpovědět v průběhu i na konci workshopu.

Bude během workshopu zajištěno občerstvení?

Ano, během workshopu je zajištěno občerstvení: káva, čaj, voda, zákusky.

Potřebujete poradit? kontaktujte nás.

Tip na Workshop:
Outlook umí mnohem víc než jen odesílat a přijímat emaily. Odhalte pokročilé možnosti Outlooku, které vám pomohou efektivně spravovat váš čas, organizovat úkoly a optimalizovat e-mailovou komunikaci.
Tip na Workshop:
Zlepšete své schopnosti v plánování a řízení projektů pomocí aplikací To Do, Planner a Project a osvojte si sledování průběhu a vyhodnocování plnění úkolů.
Tip na Workshop:
Teams není jen nástroj na chatovaní a konferenční hovory. Zjistěte, jak vylepšit týmovou komunikaci a spolupráci, včetně efektivního využívání kanálů a dalších funkcí.