Řízení projektů s aplikacemi To Do, Planner, Project

Proč se workshopu účastnit?

Tento workshop se zaměřuje na efektivnější využívání Microsoft Planner, Microsoft To Do a Microsoft Project. Tyto nástroje jsou klíčové pro správu úkolů, organizaci týmů a plánování projektů v prostředí Microsoft. Na našem praktickém workshopu získáte klíčové znalosti a dovednosti pro zlepšení produktivity a efektivity vašich projektů i každodenních dílčích úkolů.

Co se na workshopu dozvíte?

  • Základy Microsoft Planner, To Do a Project: Podrobný úvod do těchto nástrojů, včetně základního nastavení a možností využití pro správu projektů a úkolů.
  • Praktické návody na plánování a správu úkolů: Dozvíte se, jak efektivně plánovat zdroje, přidělovat úkoly a sledovat průběh jejich plnění pomocí MS Project.
  • Integrace nástrojů pro zvýšení produktivity: Ukážeme vám, jak kombinovat Planner, To Do a Project pro lepší správu a přehlednost ve vašich projektech.
  • Synchronizace úkolů a správa týmové komunikace: Získáte znalosti o tom, jak synchronizovat vaše plány a úkoly napříč zařízeními a týmy a jak efektivně komunikovat v rámci projektů.
  • Interaktivní zpětná vazba a odpovědi na vaše dotazy.
  • Workshop vám umožní okamžitě aplikovat naučené dovednosti, získat interaktivní zpětnou vazbu a klást konkrétní otázky školiteli.

Nenechte si ujít tuto příležitost a registrujte se na náš workshop ještě dnes. Vaše investice do vzdělávání se mnohonásobně vrátí ve formě zvýšené produktivity a efektivity. Navíc díky naší GARANCI SPOKOJENOSTI nic neriskujete. 

Místo:

Kubánské náměstí 1391/11, PRAHA 10

Termín:

17. 06. 2024

Cena bez DPH 21 %:

3.600,- Kč/osoba

Certifikát

o absolvování workshopu

Informace k workshopu

Termíny

17. 06. 2024

Čas

13:00
16:00

Místo

Kubánské náměstí 1391/11, PRAHA 10

Hlavní přínosy

  • Zlepšení plánování a sledování projektů: Naučíte se efektivně vytvářet plány, přidělovat úkoly a monitorovat jejich průběh, což zvýší efektivitu projektového managementu.
  • Integrace nástrojů pro maximální efektivitu: Získáte dovednosti v kombinování Planneru, To Do a Projectu pro komplexní správu projektů a úkolů.
  • Synchronizace a komunikace v týmu: Naučíte se, jak synchronizovat plány a úkoly napříč zařízeními a týmy, což usnadní spolupráci a zvýší produktivitu.

Cena bez DPH 21 %

3.600,- Kč/osoba

Certifikát

Každý z účastníků obdrží certifikát o absolvování.

Obsah workshopu

Úvod - TO DO

Kde najdeme To Do?
Vytvoření prvního úkolu
Vytvoření seznamu úkolů
Změna názvu seznamu úkolů
Přidávaní úkolů do seznamu
Upravit atributy úkolů, jako je důležitost, datum splnění atd.
Přidání dílčích kroků

Můj den

Přidání data splatnosti
Opakování / opakující se úkoly

Barvy kategorií

Připojení položky a přidání poznámky
Přesouvání a kopírování úkolů
Stanovení priorit a třídění úkolů
Seskupování seznamů
Sdílení seznamů s ostatními a přiřazování úkolů
Dokončené úkoly
Vyhledávání
Vytváření úkolů z e-mailu
Pokročilá nastavení
Závěr

Úvod - PLANNER

Jak získat přístup k aplikaci Microsoft Planner
Přidání aplikace Microsoft Planner do týmu Microsoft Teams
Vytvoření prvního plánu
Přidání členů do plánu
Přidání a přiřazení úkolu členovi týmu
Přizpůsobení úkolu pomocí dalších funkcí
Filtrování úkolů
Zobrazení plánovače Microsoft Planner člena týmu
Zobrazení grafů a rozvrhu v aplikaci Microsoft Planner
Přizpůsobení nastavení (změna pozadí, změna názvu plánu)
Zobrazení úkolů v Microsoft Teams

Planner vs. Project Online vs. Project for the Web

Spuštění Project for the Web
Vytvoření plánu od začátku a přidání členů
Nastavení dat projektu
Vytvořit nové úkoly
Délka trvání úkolů
Aktualizovat průběh úkolů
Přidání závislostí úkolů
Kategorizace úkolů pomocí štítků
Přidání stavového sloupce s emotikony
Sdílení projektu nebo úkolu
Vizualizace projektů v Microsoft Teams
Další funkce Project for the Web

Školitel

Mgr. Karin Ondrušková
Konzultatnka a analytička M365
Karin se specializuje na poradenství a vzdělávání našich zákazníků v oblasti kancelářských aplikací M365. Její hlavní předností je lidský přístup a schopnost vysvětlit probíraná témata prakticky, jednoduše a v souvislostech. Její přednášky a webináře vyhovují i méně zkušeným uživatelům M365. Karin s nadšením přijímá nové výzvy, které vnímá jako příležitosti k učení, zdokonalování a seberozvoji.

Obchodní podmínky

V obchodních podmínkách naleznete důležité informace týkající se objednávacího procesu, platebních podmínek, dodání služby a možnosti odstoupení od objednávky. Také se dozvíte, jakým způsobem chráníme vaše osobní údaje a jakými zásadami se řídíme při jejich zpracování.

Garance spokojenosti

Pokud jste nebyli s absolvovaným workshopem spokojeni a máte k jeho podobě konkrétní připomínky, které jste ochotni nám sdělit, pak využijte naši GARANCI SPOKOJENOSTI a získejte celou zaplacenou částku za workshop zpět. K uplatnění vyplňte, prosím, následující formulář:

Nejčastější dotazy

Jak velká bude skupina účastníků workshopu?

Workshopu se vždy účastní maximálně 8 osob.

Kdo jsou školitelé, kteří budou na workshopu prezentovat?

Školitelé jsou odborníci z praxe, každý z nich se zaměřuje na určitou oblast.

Jaké budou v rámci workshopu k dispozici materiály, budeme pracovat na počítači?

Dostanete tištěnou prezentaci s prostorem na vlastní poznámky. Ano, součástí workshopu je práce na počítači pro osvojení dovedností.

Bude možné klást v rámci workshopu dotazy?

V rámci programu se počítá samozřejmě i s dotazy, otázky budeme připraveni odpovědět v průběhu i na konci workshopu.

Bude během workshopu zajištěno občerstvení?

Ano, během workshopu je zajištěno občerstvení: káva, čaj, voda, zákusky.

Potřebujete poradit? kontaktujte nás.

Tip na Workshop:
Vyzkoušejte, jak využít potenciál Copilot pro Microsoft 365 a jak si zjednodušit své každodenní pracovní úkoly. Získáte praktické dovednosti a přehled o konkrétních funkcích.
Tip na Workshop:
Zajímá vás, jak naplno využít OneDrive pro efektivní správu a sdílení vašich dokumentů a souborů? Na našem workshopu získáte návod, jak optimalizovat práci s OneDrive.
Tip na Workshop:
Teams není jen nástroj na chatovaní a konferenční hovory. Zjistěte, jak vylepšit týmovou komunikaci a spolupráci, včetně efektivního využívání kanálů a dalších funkcí.